بی وفاییمطلب ارسالی اززهرا بدیحی

اشعار عاشقانه متن دلشکسته جدایی غم تنهایی اس ام اس برای همه

اشعار عاشقانه , متن, جدایی دلشکسته همه چی برای عاشقان برای همه
بی وفاییمطلب ارسالی اززهرا بدیحی

گمان کردم که او عاشق ترین عاشق در این دنیاست

گمان کردم که غمخواری برای این دل تنهاست

از عشق خود به من میگفت

از عاشق ها سخن میگفت

به خود گفتم دوباره بخت یارم شد

به خود گفتم دوباره نوبت فصل بهارم شد

به خود گفتم که پایان انتظارم شد

ولی افسوس و صد افسوس تظاهر بود....برای فرزاد نامداریان بی وجدان بی معرفت که جز خراب کردن و شکستن و کج دهنی چیزی بلد نبود.ولی من همیشه دوستش داشتم و دارم چه باشه چه نباشه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 30 بهمن 1391برچسب:,ساعت9:54توسط |